Nowa reklama McDonald’s we Francji pokazuje nastoletniego homoseksualistę, który rozmawia ze swoim „chłopakiem” przez telefon, mówiąc, że za nim tęskni. W pewnym momencie do stolika dosiada się ojciec chłopka i patrząc na klasowe zdjęcie syna, ubolewa ,że w jego klasie jest niewiele dziewczyn i dlatego syn nie może znaleźć sobie dziewczyny.
Nowa kampania McDonalda, która nosi nazwę „przyjdź taki jaki jesteś”, spotyka się z ostrą krytykę. – Uważamy, że McDonald’s nie szanuje milionów rodzin, które są przywiązane do tradycyjnych wartości. Niestety tym samym staje on po stronie promujących niemoralność mniejszości – podkreśla Bill Johnson, przewodniczący American Decency Association
Nie jest to pierwszy przypadek promocji przez tą korporację homoseksualizmu. W 2008 roku właściciele największej na świecie sieci serwującej fast foody wydali 20 tysięcy dolarów, by zostać się oficjalnym sojusznikiem Narodowej Izby Handlowej Gejów i Lesbijek. W tym samym roku McDonald’s sponsorował homo-paradę w San Francisco.
Skomentuj
Komentuj jako gość