W 1989 dwóch gejowskich aktywistów, Marshall Kirk, badacz w dziedzinie neuropsychiatrii, i Hunter Madsen, politolog i ekspert w dziedzinie taktyk publicznej perswazji i marketingu społecznego, napisali książkę "After the Ball - How America will conquer its fear and hatred of Gays in the 90s", czyli „Jak Ameryka pokona swój strach i nienawiść wobec gejów w latach 90-tych” .
W publikacji tej znajdziemy manifest homoseksualny, będący rozpisaną na lata strategią ruchu homoseksualnego, zmierzającą do przeprogramowania świadomości społeczeństwa w taki sposób, by całkowicie zaakceptowało homoseksualizm traktując go jako normę oraz by zburzyć, oparty na chrześcijańskich wartościach, porządek świata.
Oto co w nim znajdziemy:
Krok 1: Mówicie o homoseksualistach i homoseksualizmie tak często i głośno jak to tylko możliwe, każde zachowanie z którym się stykasz dość często w swoim otoczeniu uznasz za normalne.
Krok 2: Przedstawiajcie gejów jako ofiary, a nie jako agresywnych rywali. Osoby występujące w kampanii muszą być prawe, przyzwoite, miłe w obyciu, - jednym słowem nie różniące się niczym od heteroseksualistów
Krok 3: Nasza kampania nie może wprost domagać się wsparcia społecznego dla praktyk homoseksualnych, dlatego za główny watek obieramy walkę z dyskryminacją. Wolność słowa, wyznania, zrzeszania się, prawo do sprawiedliwego procesu i powszechna ochrona prawna – te problemy powinna uwypuklać nasza kampania
Krok 4: Zadbajcie, żeby geje dobrze wypadali, zręczna i bystra kampania medialna może uczynić wkrótce ze wspólnoty gejowskiej matkę chrzestną cywilizacji zachodniej. Pamiętajcie o poparciu gwiazd popkultury.
Krok 5: Sprawcie, aby wrogowie wypadali źle. Na późniejszym etapie kampanii, kiedy reklamy gejowskie już spowszednieją, nadejdzie czas rozprawić się z resztą przeciwników. Trzeba będzie zmieszać ich z błotem. Po pierwsze - musimy przy pomocy słowa homofobia wywołać w społeczeństwie poczucie wstydu i winy za brak akceptacji dla praktyk homoseksualnych, a po drugie – sprawcie, by wrogowie wyglądali tak paskudnie, żeby przeciętny Amerykanin chciał się trzymać od nich z daleka.
Krok 6: Szukajcie funduszy. Nasza kampania wymaga wielu środków, bo została zaplanowana na lata. Nawet gdyby mieli ją wspierać sami homoseksualiści, to da się to zrobić, bo zwykle mają więcej pieniędzy, gdyż sami nie utrzymują rodzin. Poza tym w finansowanie zaangażowały się liczne instytucje i stowarzyszenia, których celem jest rozbicie chrześcijańskiego porządku świata.
źródło: stop_seksualizacji.pl
After the Ball
As a summary of methods to manipulate and control opinion, this book is an example of how to achieve a goal (public opinion modification), without recourse to fact, reason, or fair play. A propagandists dream, it is best summed up in two of its own quotes:
"Thus propagandistic advertising can depict all opponents of the gay movement as homophobic bigots who are 'not Christian' and the propoganda can further show them as being criticized, hated and shunned}"....
"Our effect is achieved without reference to facts, logic or proof.... the person's beliefs can be altered whether he is conscious of the attack or not" (p. 152-153)
Answers questions as to how a group of less then 2% of the population, can attain political and media clout completely out of proportion to their size or condition
Skomentuj
Komentuj jako gość